Subject: RE: Rail Balticat ületava riigitee 27 Rapla‒Järvakandi‒Kergu km 35,92-36,97 ümberehitamise ja Kõnnu viadukti ehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 12:38:15 +0200

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Võrguhalduse spetsialist

OÜ Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 6, 2025 1:35 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Subject: FW: Rail Balticat ületava riigitee 27 Rapla‒Järvakandi‒Kergu km 
35,92-36,97 ümberehitamise ja Kõnnu viadukti ehitamise ehitusloa menetlusse 
kaasamine

● Kristiine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 28. veebruar 2025 13:04
To: Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
; osaühing Rail Baltic Estonia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Rail Balticat ületava riigitee 27 Rapla‒Järvakandi‒Kergu km 
35,92-36,97 ümberehitamise ja Kõnnu viadukti ehitamise ehitusloa menetlusse 
kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Rail Balticat ületava riigitee 27 Rapla‒Järvakandi‒Kergu km 
35,92-36,97 ümberehitamise ja Kõnnu viadukti ehitamise ehitusloa menetlusse 
kaasamine

Registreerimise kuupäev: 28.02.2025

Registreerimise number: 8-1/21-024/3315-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.